De Consumer Quality Index (CQI) meet kwaliteitsaspecten van ambulante en klinische geestelijke gezondheidszorg en verslavingszorg. Onze cliënten kunnen ervoor kiezen om hieraan deel te nemen door het invullen van een vragenlijst. Hierin beoordelen zij onderstaande aspecten van de door ons aangeboden zorg:
- functioneren
- bejegening
- informatie over de behandeling
- deskundigheid van de hulpverlener
- informatie over cliëntenrechten
- bereikbaarheid
- keuzemogelijkheden
- mogelijkheid betrekken familie en naasten
- informatie over medicatie
- gevoel van veiligheid
- woon- en leefomstandigheden
- privacy
Op basis van al deze punten is onze gemiddelde score: 8.7. En daar zijn we heel trots op!
Waarborgen kwaliteit van zorg voor jou
Wij zijn continu bezig met het waarborgen van de kwaliteit van de zorg die wij aanbieden. De resultaten van onze CQI voor zowel onze ambulante als klinische zorg nemen we hierin mee. Zo stellen we onze op maat gemaakte behandeling bij wanneer dit nodig is en bieden we jou altijd de zorg die jij nodig hebt om duurzaam te kunnen herstellen.
Waardering en klanttevredenheid
De waardering en tevredenheid van onze cliënten die is gemeten via deze CQI is belangrijk voor jou bij het maken van de juiste keuze als het gaat om passende zorg. Op ZorgkaartNederland lees je waarderingen die cliënten onze zorg geven. Daarnaast delen oud-cliënten hun persoonlijke herstelverhaal in ervaringsverhalen.
Heb je vragen over bovenstaande informatie? Of wil je misschien zelf je verhaal delen? Neem dan contact op met ons team. Zij luisteren graag naar jouw ervaring.